نامزدهاي شوراي شهر كاشان تبليغات خود را صرفا
به فضاي مجازي در تلگرام اختصاص داده اند و رسانه ها، مطبوعات، سايت هاي خبري و
خبرگزاري ها را خط قرمز خود قرار داده اند.
9 نفر
نامزد شوراي شهر كاشان كه فردا وارد شوراي شهر شوند براي 4 سال حضور خود در پارلمان
شهري باز هم خبرنگاران، سايتهاي خبري و
خبرگزاري ها خط قرمز آنها خواهند بود و نيازي به نشست هاي خبري نخواهند داشت؟
مگر فضاي مجازي چند درصد از مردم كاشان را پوشش
مي دهد كه رسانه ها و خبرنگاران را از ياد
برده اند؟ آيا فضاي مجازي تنها فضاي تبليغاتي براي انتشار پوستر و و بنر و تصاوير
متعدد و ژست هاي متعدد است.
در بين نامزدهاي شوراي شهرتنها نامزد جوان
شوراي شهر كاشان وحيد مدرس زاده طرح ها و برنامه هاي خود را براي حضور در پارلمان
شهري ارائه كرده است و مابقي مشغول تبليغ تصاوير و ژست هاي انتخاباتي خود هستند.
نامزدهاي ائتلاف يكي از جريانهاي سياسي هم به
جاي برنامه دادن در حال تعريف و تمجيد و تبليغ صرف از شهردار است كه گويي که فقط کار شورا انتخاب شهردار است.
آيا بهتر نيست اعضاي ائتلاف اين حزب به جاي
استفاده ابزاري از برخي شخصيت هاي حقوقي به ارائه برنامه هاي خود براي مديريت شهري
بپردازد.